Linden-MX

Over Linden-MX

Voor onze medewerkers zijn wij een werkgever die begrijpt waar de IT-professionals van tegenwoordig naar op zoek zijn. Daarom bieden wij uitdagende projecten, flexibele arbeidsvoorwaarden, afwisseling en groeikansen. Tevens is Linden-MX een bedrijf waar collega’s vrienden van elkaar zijn, we elkaar kennen en persoonlijke interesse in elkaar tonen.

Voor onze klanten is Linden-MX een partner voor de lange termijn. Wij kennen onze klanten en gaan hier langdurige relaties mee aan waarin we continu meedenken. Dit doen we onder andere door de juiste relevante kennis te delen, maar natuurlijk ook door de beste matches te maken. Oplossingen gaan verder dan alleen het invullen van een vacature, maar juist om lange termijn oplossingen die continuïteit en kwaliteit blijven garanderen.

Werken bij Linden-MX

Interessante projecten en uitgebreide opleidingsmogelijkheden vormen de basis van een succesvolle carrière in de IT. Het grote voordeel van werken bij een detacheerder? De mogelijkheid om ervaring op te doen bij meerdere projecten terwijl je wel de stabiliteit hebt van één werkgever. Hierdoor heb je de mogelijkheid om kennis te maken met uiteenlopende organisaties en verschillende technische omgevingen. De perfecte omstandigheden dus om te kunnen kiezen welk type project het beste bij je past.

Wij gebruiken onze technische kennis om je te matchen aan een opdracht die goed bij je past, vervolgens zorgen wij er gedurende de opdracht voor dat jij op een zachte manier binnen de organisatie kan landen. Dit doen wij door nauw contact te houden met de opdrachtgever en jou, zodat wij je volledig kunnen ondersteunen op technisch en persoonlijk vlak. Wij kijken samen met jou wat je doelen zijn en daarvoor stellen wij een persoonlijk opleidingsplan op. Het intensieve contact zorgt ervoor dat wij samen met elkaar een relatie opbouwen waarbij wij weten wat we aan elkaar hebben.

Groei staat centraal bij Linden-MX en wij proberen een partner te zijn voor onze professionals, die weet waar de IT’ers van nu naar op zoek zijn. Wij groeien graag mee met je in je carrière en bieden daarin ook trajecten aan waarbij je steeds meer verantwoordelijkheden op je kan nemen. Low-code trainees kunnen bijvoorbeeld door groeien naar rollen als Senior Developer, Lead Consultant of Low-code Trainer.

Meer informatie

Wil jij meer informatie? Kijk dan op onze carrièrepagina, of stuur een WhatsApp bericht naar 06-23096943!