Samenwerking

Sticky is een dynamische, jonge, en vooruitstrevende studievereniging van de Universiteit Utrecht die zich inzet voor studenten van Informatica, Informatiekunde, Gametechnologie en alle aanverwante Masters. De vereniging is opgestart in 2005 om vooral informatiekunde maar ook informatica studenten naast hun studie ook activiteiten van educatieve en recreatieve aard aan te bieden.

Sinds het ontstaan van Sticky, heeft zij een positie verworven binnen de universiteit als tussenpersoon van de studenten en bedrijven. Dit is een positie die wij zeer serieus nemen en waar wij de laatste jaren steeds meer ervaren in zijn geworden. Wij verdiepen ons in de wensen van de bedrijven en tegelijk zijn wij er bewust van wat studenten willen. Hierdoor hebben studieverenigingen een unieke positie als brug tussen de twee partijen. Het is voor bedrijven soms lastig zich te profileren onder studenten. Wij kunnen onze expertise hier aan te pas laten komen om een unieke toegang te creëren tot studenten, zowel bachelors als masters.

Ons streven is om te zorgen dat de studenten goed op de hoogte zijn van welke bedrijven er zijn en, wanneer geïnteresseerd, zich kunnen verdiepen in het bedrijf. Sticky richt zich op het contact leggen en de studenten informeren over de verschillende opties na hun studie(s).

Deze mogelijkheden lopen uiteen van het organiseren van studie-gerelateerde activiteiten op de universiteit en het organiseren van activiteiten binnen uw bedrijf tot het plaatsen van promotie en vacatures op onze website. In overleg kunnen we een samenwerkingsovereenkomst opstellen welke precies voldoet aan uw wensen.

Sticky stelt zich te allen tijde flexibel op naar haar sponsors. Elke vorm van activiteit is, mits uitvoerbaar, mogelijk. Wij staan open voor alle vragen over samenwerkings-mogelijkheden, of als u andere activiteiten in gedachten heeft. Wij hopen een prettige samenwerking tegemoet te gaan.

Samenwerking 1 Samenwerking 2 Samenwerking 3

Mette Duijnhouwer