Avanade

Avanade is een internationaal IT-consultancybedrijf, waarbij mens & IT de krachten bundelen. Je zult jezelf herkennen in de 450 collega’s die rondlopen, maar ook zeker in de 40 andere stagiaires die jaarlijks stagelopen bij Avanade. We hebben veel passie voor en plezier in voor het werk dat we verrichten en hechten waarde aan een gezellige sfeer op de werkvloer. Met ontzettend veel talent voor Microsoft-technologie, is Avanade een unieke club waar veel ruimte is voor ontwikkeling en je onderdeel bent van een grote club professionals. Gezamenlijk met de andere stagiaires vorm je een enthousiaste groep & community binnen Avanade. Je kan meedoen aan veel leuke activiteiten zoals kennissessies tijdens de lunch, koffiemomenten met consultants en werkborrels! Daarnaast bieden we een aantal soft skilltrainingen speciaal voor de groep interns en mogelijkheid tot het behalen van een Microsoft certificaat!

Onze afstudeeropdrachten Binnen de Software Engingeering community biedt Avanade verschillende afstudeeropdrachten aan. Op onze site vindt je een overzicht van alle vacatures. Om je alvast een kleine impressie te geven:

GitHub Enterprise – Reusable Workflows with Bicep, Monitoring and Reporting Een nieuwe functie van GitHub enterprise in 2021 was reusable workflows. Hiermee kunnen we volledige workflows maken met meerdere taken waarnaar kan worden verwezen in al onze opslagplaatsen. Kunnen we deze workflows structureren om niet alleen infrastructuurimplementaties met Bicep te omvatten, maar ook standaard bewakingsonderdelen met Azure Monitor en rapportage op te maken over wat er wordt geïmplementeerd en wanneer? Zin om deze vragen te helpen beantwoorden en een asset library te creëren om de waarde van deze reusable workflows te bewijzen? Dan is deze afstudeerstage zeker iets voor jou!

Conversational Management with Oakdale Een Power Virtual Agent plant je vergadering opnieuw in, vindt een document die je nodig hebt, stuurt een mail naar de juiste mensen, ...Wat is mogelijk? Wat kan er gedaan worden? PowerPlatform en MS Teams hebben samen een integratie, genaamd “Project Oakdale”. Kunnen we deze integratie gebruiken om documenten naar de juiste opslagplaats te sturen, ze op te halen, te integreren met versiebeheer, ... om zo chatbots met elkaar te laten samenwerken om informatie te krijgen die je nodig hebt, of acties die je dagelijks uitvoert te automatiseren? Wil je graag meewerken aan project Oakdale en interesseert conversational management jou? Dan is dit de afstudeerstage voor jou!

Wij zoeken jou omdat… - Je een 4e jaars HBO-student of een WO-masterstudent bent op zoek naar een leerzame & uitdagende afstudeerstage per 1 september 2022; - Je interesse hebt in IT-consultancy en graag sfeer wil proeven op de werkvloer; - Je interesse hebt in reusable workflows en conversational management; - Je hebt wellicht al enige ervaring met Azure, Github, Microsoft Powerplatform of MS Teams; - Je communicatief vaardig bent in zowel Nederlands als Engels; - Je gemotiveerd bent om een goed afstudeeronderzoek op te zetten, je proactief en zelfstandig te werk gaat en je graag nieuwe mensen ontmoet!

Avanade biedt jou… - Een mooi en uitgebreid stageprogramma. Aan het eind van je stage ben je een aantal (soft) skills rijker, heb je een goed beeld van Avanade en heb je waardevolle connecties opgebouwd; - Een stage die voldoet aan alle maatregelen rondom COVID-19. Met onze new way of working bepaal je zelf of en wanneer je thuiswerkt of op kantoor; - De mogelijkheid om samen te werken in een team van professionals; - Een Talent Community gericht op jouw focusgebied, maar ook een community van andere stagiairs. Maandelijks wordt er door de Avanade NL Intern Committee een leuke activiteit georganiseerd! - Goede ondersteuning van een (technisch) stagebegeleider. Jouw stagebegeleider zal je zowel inhoudelijk als procesmatig ondersteunen; - Een stagevergoeding (bachelor €500,- | master €600,-) op basis van 40 uur stage per week; - Een laptop om mee te werken; - Mogelijkheid tot het behalen van een Microsoft certificaat tijdens je stage; - Een fantastische sfeer, een prachtig kantoor in Amsterdam & veel mogelijkheid tot netwerken;

Solliciteren? Ben je enthousiast geworden en wil je graag met ons kennismaken? Solliciteer dan direct door je CV en motivatiebrief in te sturen via onze website. Let op: solliciteren kan alleen via de website, sollicitaties via de mail kunnen niet in behandeling worden genomen. We zien je sollicitatie graag tegemoet!