Sticky goede doelen actie!

2021-06-21

In februari van dit jaar kwam Alex tijdens een van onze vergaderingen met het idee om net als vorig jaar weer een goede doelen actie te houden. In de maanden daarna kwam er steeds meer vorm aan en werd de eerste actie bedacht: fietsen naar België. Een sponsortocht naar onze zuiderburen van meer dan 200km. Ook begonnen ander acties zich te vormen, haarverven, koekjes bakken, klokkoppen en nog meer. Allemaal met vrij redelijke targets. Maar toen kwam de bom, Joris en Ruben (en later Rick) beloofde een Sticky tattoo te zetten als we €1515 zouden halen. Dit doel was natuurlijk hartstikke belachelijk en zouden we nooit halen, toch? De eerste dag ging het al razend snel, al meer dan €300. De rest van de week bleef dit nummer groeien en groeien en op vrijdag kwamen we net iets onder de €1000. Bijna tweederde voor die tattoos. Dus nog maar een extra promo berichtje, toch nog even in de familie app rondvragen. Langzaam maar zeker kwam dat magische nummer dichterbij. Op zondag haalden we het, met alle laatste duwtjes erbij hebben we het totaalbedrag gezet op 1585 euro en 15 cent! Ik kan er de woorden niet voor vinden, zó belachelijk veel geld door zó veel gulle leden. Het bestuur, kandidaatsbestuur en het MK willen daarom iedereen die acties hebben ingestuurd en iedereen die heeft gedoneerd super erg bedanken voor hun inzet. We mogen als vereniging trots zijn op wat we hebben bereikt en kijk vooral uit naar alle fotos en videos van de acties!