Commissies
AttaC logo
AttaC

De AttaC is dé algemene activiteitencommissie van Sticky. Deze commissie heeft in tegenstelling tot de andere commissies geen vast thema waar alle activiteiten aan verbonden moeten zijn. Hierdoor kan de AttaC een breed scala aan fantastische activiteiten neerzetten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Cycling drinks, Forest climbing, paintball en nog veel meer. We hebben als doel om zoveel mogelijk leden een leuke dag te bezorgen.

Elk jaar heeft de AttaC een voorzitter, een penningmeester, een aantal PR verantwoordelijken, en een bestuurslid. Hieronder zie je de samenstelling van de huidige commissie: team attac

Als allereerste activiteit dit jaar zijn we gaan bowlen! Onder het genot van een gratis drankje werden er voluit strikes geworpen en allerlei nieuwe trickshots verzonnen. Zelfs binnen de commissie was er een wedstrijd gaande. Degene die het dichtst bij z'n eigen van tevoren bedachte topscore zou zitten, zou nog eens een extra pilsje krijgen! Je kunt je voorstellen dat de strijd er hard aan toe ging voor zo'n mooie prijs en uiteindelijk waren er dan ook twee winnaars gekroond.

IMG 7933

Naast al het plannen en regelen en natuurlijk de activiteiten zelf, hebben we uiteraard ook veel lol met z'n allen! Een aantal keer per jaar wordt er afgesproken om een avondje te gaan teambuilden. Zo wordt er vaker same gekookt en gegeten bij iemand thuis, maar bij andere teambuilding activiteiten ga je wat meer actiefs doen, zoals ontsnappen uit een Escape Room!

Verderop in het jaar staat er vaak ook een leuke reis gepland, of dit een dagje weg naar een stad is of naar een pretpark, er gaat flink wat voorbereiding in. Het is aan de commissie of dit een pretpark in binnen- óf buitenland wordt, maar het beloofd altijd een prachtige dag te worden!

Ben jij nou geïnteresseerd in actief worden bij Sticky, en met name de AttaC? Meld je zeker aan voor de commissie voor volgend jaar wanneer de inschrijvingen weer open gaan!

Wil je nog meer weten over de commissie, kom een praatje maken met één van de leden van de commissie tijdens één van onze activiteiten, wij staan altijd open voor een babbeltje! Houd Koala ook zeker in de gaten voor al onze activiteiten, en dan hopen wij je snel te zien!