Corona

Studievereniging Sticky volgt de richtlijnen van het RIVM en de Universiteit Utrecht op en raadt al haar leden sterk aan hetzelfde te doen.

Lid worden

Misschien vraag je je af of het zin heeft om lid te worden van een vereniging in deze tijd. Lid worden doe je namelijk niet alleen voor de boekenkorting, maar vooral ook voor de gezelligheid en activiteiten. Sticky organiseert ook digitaal veel activeiten, en waar mogelijk fysieke activiteiten aanbieden. Zo kun je laagdrempelig studiegenoten leren kennen, nieuwe ervaringen opdoen en vrienden maken voor het leven. Juist in deze tijd is het uitdagend en leuk om een commissie te doen, en op die manier betrokken te zijn bij je studie. Je kunt je inschrijven tijdens de introductie, of digitaal via intro.svsticky.nl. Lid worden kost eenmalig €7,50 voor bachelorstudenten en is gratis voor masterstudenten.

Sticky Discord

Het kan misschien lastig voor je zijn om mede-studenten te spreken of wil je gewoon even iets leuks doen. Bij Sticky hebben we hier een prachtige oplossing voor: De Sticky Discord Server. Hier zullen alle online activiteiten plaatsvinden. Verder is dit ook een perfecte plek om wat spellen met andere studenten te spelen of om gewoon even te praten.

Vragen

Vragen over de maatregelen die wij nemen kun je stellen aan het bestuur. Als je gewoon even met iemand wilt praten kun je hieronder klikken op 'Goed gesprek'.

Pagina's