NAVARA

Over NAVARA:

NAVARA is een snel groeiende tech consultancy. Met inmiddels meer dan 180 energieke, ambitieuze, hoogopgeleide professionals maken we dagelijks het verschil voor onze klanten. Onze specialiteit? Software van de hoogst mogelijke kwaliteit die wél werkt, wél live gaat en wél impact maakt. Van een mobiel bankieren app tot het ontsluiten van een quantum computer in de cloud, we doen het allemaal. Soms in een volledig Navara team en soms in een gemengd team samen met de klant. Onze succesformule? Het beste talent aantrekken, alleen met moderne, robuuste technologie werken en altijd blijven leren.

Waarom we bestaan:

https://navara.nl/over-ons/ Bij NAVARA weten we dat digitalisering voor nagenoeg elke organisatie niet alleen d spreekwoordelijke ruggengraat, maar feitelijk het complete hart- en vaatstelsel is. Als je competitief wilt blijven, dan moet je als bedrijf ervoor zorgen dat je digitaal superfit bent. Dat is niet slechts onze mening, dat is een feit.

Daarom is er NAVARA:

https://navara.nl/onze-werkwijze/ Wij helpen organisaties om nummer 1 in hun categorie te worden als het gaat om digitalisering. Dat klinkt misschien wat aanmatigend, maar het is echt waar: doordat onze technology stack (onze gereedschapskist) altijd paraat staat, zijn we ongekend snel uit de startblokken en leveren we onze projecten 4x zo snel op. Vervolgens gaan bij ons alle projecten live, 100&, op een gebruiksvriendelijke manier en zonder security issues. Bovendien verbeteren we eigenhandig de prestaties van het algehele development team. Bij NAVARA werken we met elite performance DevOps teams.

We zijn een enorme bevlogen groep software en AI ontwikkelaars.

We zien het niet als werk, maar eerder als een roeping. Wij vinden de softwareontwikkeling een teamsport. De complexe technologie van nu kan onmogelijk tot stand komen zonder samenwerking tussen verschillende softwarespecialisten en zonder de kennis van onze klanten. Samenwerking is essentieel: daarom zijn Navarianen ook allemaal sociale en communicatief vaardige teamspelers. Maar we willen als team dus niet het allermooiste spel spelen en toch verliezen. Bij ons draait het uiteindelijk altijd om het eindresultaat: impact op de business van onze klanten.